Dostępność
Informacja o dostępności
Informacja aktualna na dzień: 28 czerwca 2025 r.
- Dostępność cyfrowa
- Dostępność strony internetowej bsnasielsk.pl
- Stan dostępności strony internetowej
Strona internetowa spełnia poniższe kryteria sukcesu z wytycznych WCAG 2.2:
Kod |
Kryterium |
1.4.1 Użycie koloru |
Kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych. |
1.4.4 Zmiana rozmiaru tekstu |
Oprócz napisów rozszerzonych oraz obrazów tekstu, rozmiar tekstu może zostać powiększony do 200% bez użycia technologii wspomagających oraz bez utraty treści lub funkcjonalności. |
1.4.13 Treść spod kursora lub fokusu |
Dana treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika. |
2.4.2 Strona zatytułowana |
Strony internetowe i dokumenty nieinternetowe mają tytuły opisujące temat lub cel. |
2.4.3 Kolejność fokusu |
Jeśli strona internetowa lub dokument nieinternetowy mogą być nawigowane sekwencyjnie, a kolejność nawigacji wpływa na zrozumienie lub funkcjonalność strony i dokumentu nieinternetowego, komponenty przyjmują fokus w kolejności, dzięki której zachowany jest sens i funkcjonalność treści. |
2.4.4 Cel linku |
Cel każdego łącza może wynikać z samej treści łącza lub z treści tekstu powiązanego z kontekstem łącza określonym programowo, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak byłby niejasny dla użytkowników. |
2.4.5 Wiele dróg
|
Istnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub jednym z jej etapów. |
2.4.6 Nagłówki i etykiety |
Nagłówki i etykiety opisują temat lub cel treści. |
2.4.7 Widoczny fokus
|
Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale widoczny. |
2.4.8 Lokalizacja
|
Zapewniona jest informacja, w którym miejscu w zestawie stron internetowych znajduje się użytkownik. |
2.4.9 Cel łącza (z samego łącza)
|
Istnieje mechanizm umożliwiający zidentyfikowanie celu każdego łącza z samej jego treści, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza |
2.4.10 Nagłówki sekcji |
Nagłówki sekcji służą do organizacji treści. |
2.4.11 Ostrość nie jest zaciemniona |
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, komponent ten nie zostaje całkowicie ukryty ze względu na treść utworzoną przez autora. |
2.4.12 Ostrość nie jest zaciemniona (ulepszona) |
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, żadna część komponentu nie zostaje ukryta przez treść utworzoną przez autora. |
3.2.1 Po otrzymaniu fokusu |
Gdy dowolny komponent interfejsu użytkownika uzyska fokus, |
3.2.2 Podczas wprowadzania danych |
Zmiana ustawień dowolnego komponentu interfejsu użytkownika nie powoduje automatycznie zmiany kontekstu, chyba że użytkownik został poinformowany o takim zachowaniu przed użyciem komponentu. |
3.2.3 Spójna nawigacja
|
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych, występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika. |
3.2.4 Spójna identyfikacja |
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane. |
3.2.5 Zmiana na żądanie
|
Zmiany kontekstu inicjowane są tylko na żądanie użytkownika lub istnieje mechanizm pozwalający na wyłączenie takich zmian. |
3.2.6 Stała pomoc
|
Strona internetowa zawiera poniższy mechanizm pomocy, który jest powtarzany na wielu stronach internetowych w zestawie stron internetowych i występuje w tej samej kolejności w stosunku do innych treści strony, chyba że użytkownik zainicjuje zmianę: · Dane kontaktowe (na dole strony i w zakładce Kontakt dostępnej z zawsze widocznego górnego menu). |
3.3.2 Etykiety lub instrukcje |
Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje. |
3.3.7 Zbędny wpis |
Informacje wprowadzone wcześniej przez użytkownika lub dostarczone użytkownikowi, które muszą zostać wprowadzone ponownie w tym samym procesie, są albo automatycznie wypełniane, lub dostępne do wyboru przez użytkownika. Z wyjątkiem sytuacji, gdy: · ponowne wprowadzenie informacji jest niezbędne, · informacje są wymagane w celu zapewnienia bezpieczeństwa treści, · wcześniej wprowadzone informacje są już nieaktualne. |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
- Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z następujących technologii asystujących:
- obsługa klawiaturą
- Strona internetowa spełnia następujące udogodnienia:
- odpowiednie kolory i kontrast
- wersja wysokokontrastowa
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonaliśmy wewnętrznie.
- Dostępność aplikacji mobilnej
- Stan dostępności aplikacji mobilnej
Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów
i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.
Aplikacja mobilna spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:
Kod |
Kryterium |
1.3.1 Informacje i relacje |
Informacje, struktura oraz relacje między treściami przekazywane poprzez prezentację mogą być odczytane przez program komputerowy lub istnieją w postaci tekstu. |
1.3.2 Znacząca kolejność |
Jeśli kolejność, w jakiej przedstawiona jest treść, ma znaczenie dla zrozumienia treści, prawidłowa kolejność odczytu musi być określona programowo. |
1.3.3 Cechy sensoryczne |
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk |
1.3.5 Określanie celu danych wejściowych |
Cel każdego pola zbierającego informacje o użytkowniku może być programowo określony gdy: · pole zbierające dane służy celowi określonemu w sekcji Przeznaczenie pól danych w komponentach interfejsu użytkownika, oraz · treść jest implementowana za pomocą technologii obsługującej określanie w polach formularza typu oczekiwanych danych. |
1.4.1 Użycie koloru |
Kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych. |
1.4.3 Kontrast (minimalny) |
Wizualna prezentacja tekstu lub obrazu tekstu posiada współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4.5:1 |
1.4.5 Obrazy tekstu |
Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst, |
1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych |
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów |
1.4.12 Odstępy między znakami |
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników, umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu, |
1.4.13 Treść pojawiająca się po najechaniu kursorem lub uzyskaniu fokusu |
Gdy jakaś treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika: Odrzucenie; Wskazywane; Trwałe |
2.2.2 Wstrzymywanie, zatrzymywanie, ukrywanie |
Gdy treść się porusza, migocze, przesuwa lub jest automatycznie aktualizowana, istnieje mechanizm, który może zatrzymać animacje tej treści |
2.3.1 Trzy błyski lub poniżej progu |
Strony internetowe nie zawierają w swojej treści niczego, |
2.4.4 Cel łącza |
Cel każdego łącza można określić na podstawie samego tekstu łącza lub tekstu łącza wraz z programowo określonym kontekstem łącza, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak byłby niejednoznaczny dla użytkowników. |
2.4.5 Wiele sposobów |
Istnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub jednym z jej etapów. |
2.4.6 Nagłówki i etykiety |
Nagłówki i etykiety opisują temat lub cel treści |
2.4.7 Widoczny fokus |
Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale widoczny. |
2.5.3 Etykieta w nazwie |
W przypadku komponentów interfejsu użytkownika z etykietami zawierającymi tekst lub obrazy tekstu, nazwa zawiera tekst, który jest prezentowany wizualnie. |
2.5.5 Rozmiar celu |
Rozmiar celu dla wejścia wskaźnika wynosi co najmniej 44 na 44 piksele CSS. |
3.2.1 Po uzyskaniu fokusu |
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu. |
3.2.3 Spójna nawigacja |
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych, występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika |
3.2.4 Spójna identyfikacja |
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane |
3.3.1 Identyfikacja błędu |
Jeśli automatycznie zostanie wykryty błąd wprowadzania danych, system wskazuje błędny element, a użytkownik otrzymuje opis błędu w postaci tekstu |
3.3.2 Etykiety lub instrukcje |
Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
- obsługa klawiaturą
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonaliśmy wewnętrznie.
- Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej
Serwis transakcyjny jest częściowo zgodny z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów
i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.
Serwis transakcyjny spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:
Kod |
Kryterium |
1.3.3 Właściwości zmysłowe |
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk. |
1.3.4 Orientacja |
Treść nie ogranicza swojego widoku i działania do jednej orientacji wyświetlania, takiej jak pionowa lub pozioma, chyba że określona orientacja wyświetlania jest istotna. |
1.4.5 Obrazy tekstu |
Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst, |
1.4.10 Dopasowanie do ekranu |
Treść może być prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności, bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach. |
1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych |
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów. |
1.4.12 Odstępy |
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników, umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu, nie następuje utrata żadnych treści lub funkcjonalności, gdy tekst ustawiony zostanie tak, aby uwzględniał wszystkie poniższe parametry oraz gdy wprowadzone zostaną zmiany w jakiejkolwiek innej właściwości stylu. |
2.2.1 Dostosowanie czasu |
Czas aktywnej sesji użytkownika może zostać odświeżona za pomocą mechanizmu. |
2.4.11 Fokus niezakryty (minimum) |
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, komponent nie jest całkowicie zakryty treścią stworzoną przez autora. |
2.4.12 Fokus niezakryty (ulepszony) |
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, żadna część komponentu nie może być zakryta przez treść stworzoną przez autora |
2.5.2 Rezygnacja ze wskazania |
W przypadku funkcjonalności, które są wywoływane za pomocą pojedynczego wskaźnika, co najmniej jedno z poniższych twierdzeń jest prawdziwe: Brak zdarzenia w górę; przerwanie; cofnięcie; przywrócenie. |
3.1.2 Język części |
Język naturalny każdej części lub frazy zawartej w treści może być określony programowo, z wyjątkiem nazw własnych, wyrażeń technicznych, słów w nieokreślonym języku oraz słów i fraz, które stanowią część żargonu w bezpośrednio otaczającym je tekście. |
3.2.1 Reagowanie na fokus |
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu. |
3.2.3 Spójna nawigacja |
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych , występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika. |
3.2.4 Spójna identyfikacja |
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane. |
3.2.5 Zmiana na żądanie* |
Zmiany kontekstu inicjowane są tylko na żądanie użytkownika lub istnieje mechanizm pozwalający na wyłączenie takich zmian. |
3.3.4 Zapobieganie błędom (prawnym, finansowym, w danych) |
Gdy użytkownik przeprowadza transakcje finansowe, modyfikuje lub usuwa dane w systemach przechowywania danych, nad którymi ma kontrolę, albo udziela odpowiedzi na testy co najmniej jedna z poniższych właściwości jest prawdziwa: odwracalność, sprawdzanie, potwierdzenie. |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
- obsługa klawiaturą (częściowa zgodność)
- obsługa czytnika ekranu (częściowa zgodność).
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał zarówno dostawca zewnętrzny, jak i my wewnętrznie.
- Dostępność usług w kanale stacjonarnym
W banku przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy dostępne usługi bankowe:
- zgodnie z zasadami prostego języka uprościliśmy dokumenty dla klientów indywidualnych. Są to:
- umowa ramowa
- Regulamin kont dla klientów indywidualnych wraz z Załącznikami:
Załącznik nr 1 Przelewy natychmiastowe Express ELIXIR (dawniej zwany: Zasady realizacji przelewów natychmiastowych w systemie Express ELIXIR)
Załącznik nr 2 Instrumenty płatnicze (dawniej zwany: Zasady wydawania
i funkcjonowania instrumentów płatniczych)
Załącznik nr 3 Elektroniczne kanały dostępu (dawniej zwany: Zasady udostępniania i funkcjonowania elektronicznych kanałów dostępu)
Załącznik nr 4 Moje Dokumenty SGB (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Moje Dokumenty SGB)
Załącznik nr 5 Zasady składania skarg na brak dostępności niektórych produktów i usług
- klauzule administratora danych osobowych (RODO)
- formularze dotyczące składania skarg i reklamacji oraz wprowadziliśmy skargę na brak dostępności (również napisane prostym językiem).
- wprowadziliśmy nowe elementy do standardów obsługi klientów w naszym banku. W lepszym i bardziej wszechstronnym stopniu uwzględniają potrzeby osób z niepełnosprawnością.
- zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników naszych placówek oraz centrali z zakresu obsługi osób niewidzących, Głuchych/niedosłyszących oraz innych osób ze szczególnymi potrzebami.
- wprowadziliśmy bardziej zrozumiałą komunikację pomiędzy doradcami a klientami.
- na bieżąco dostosowujemy dokumentację papierową do potrzeb naszych klientów.
- Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci banku mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby.
Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:
- piszemy je w zrozumiały sposób
- używamy czcionki o odpowiednim rozmiarze i kroju. Stosujemy odpowiedni kontrast oraz odstępy między literami, wierszami i akapitami.
- zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników Oddziałów oraz Centrali z zasad prostego języka.
Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.
Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:
- nagranie audio,
- wydruk w alfabecie Braille'a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania.
Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
Wszystkie niezbędne informacje możesz otrzymać w placówce banku pod adresem:
- Oddział w Nasielsku, ul. Tadeusza Kościuszki 19, 05-190 Nasielsk,
- Oddział w Świerczach, ul. Wiejska 3D, 06-150 Świercze,
- Oddział w Winnicy, ul. Pułtuska 44, 06-120 Winnica,
- Punkt kasowy, Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk
Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w punkcie V – Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również pod numerem:
- Oddział w Nasielsku, tel. +(48) 23 69 12 331,
- Oddział w Świerczach, tel. +(48) 23 69 16 011,
- Oddział w Winnicy, tel. +(48) 23 69 14 076,
- Punkt kasowy, tel. +(48) 23 69 31 415
- Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
W banku możesz skorzystać z 3 bankomatów z czytnikami NFC. Znajdują się
w następujących lokalizacjach:
- Oddział w Nasielsku, ul. Tadeusza Kościuszki 19, 05-190 Nasielsk,
- Oddział w Świerczach, ul. Wiejska 3D, 06-150 Świercze,
- Oddział w Winnicy, ul. Pułtuska 44, 06-120 Winnica,
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów możesz zgłaszać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerami telefonów :
- Oddział w Nasielsku, tel. +(48) 23 69 12 331, Pn.- Pt.: 8.00 – 16.00
- Oddział w Świerczach, tel. +(48) 23 69 16 011, Pn.- Pt.: 7.30 – 15.30
- Oddział w Winnicy, tel. +(48) 23 69 14 076, Pn.- Pt.: 7.30 – 15.30
- Dostępność architektoniczna
W banku mamy 4 dostępne oddziały. Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:
Oddział |
Zakres dostępności architektonicznej |
Oddział w Nasielsku, ul. Tadeusza Kościuszki 19, 05-190 Nasielsk, |
Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Tadeusza Kościuszki. Przed wejściem znajdują się 3 schodki, po obu stronach schodków usytuowane są barierki. Po wejściu do budynku: · po prawej stronie znajdują się przesuwne drzwi do Sali obsługi klienta oraz stanowiska ochrony, gdzie można uzyskać pomoc - wysokość biurek do obsługi klienta przystosowana jest do obsługi osób na wózku (wys.78 cm); - stanowisko kasowe również przystosowane do obsługi osób na wózku (wys. 102 cm); · na wprost drzwi wejściowych znajduje się przejście schodami (19 szt.) na I piętro do pomieszczeń obsługi informatycznej, księgowej oraz toaleta; · z Sali obsługi klienta prowadzi korytarz do pomieszczeń znajdujących się na I piętrze (dział kredytowy, sekretariat, biura Zarządu banku, toaleta). Schody na półpiętrze oznaczone są żółtoczarną taśmą. Do budynku banku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Parking w najbliższym otoczeniu
|
Oddział w Świerczach
|
Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Wiejskiej. Przed wejściem znajduje się 6 schodków, po obu stronach schodków usytuowane są barierki. · z lewej strony wejścia znajduje się podjazd dla wózków; podjazdem tym można również dojechać do bankomatu. Bankomat usytuowany jest na wysokości 107 cm. · wejście na salę obsługi klienta prowadzi przez korytarz; utrudnienie w postaci progu o wys. 3 cm; · stanowiska obsługi klienta znajdują się po lewej stronie wejścia na salę, przystosowane są dla osób na wózku (78 cm- wysokość biurek). · stanowisko kasowe (na wprost wyjścia z korytarza na salę obsługi klienta) jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku (103 cm- wysokość lady) · toaleta - dojście z sali obsługi klienta, drzwi obok stanowiska kasowego, po prawej stronie; · Do budynku banku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Możliwość parkowania przed budynkiem banku Miejsce z przeszkodami w postaci progów 1-5 cm, wsparcie asystenta lub pracownika punktu obsługi dla osoby na wózku. |
Oddział w Winnicy ul. Pułtuska 44 06-120 Winnica |
Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Pułtuskiej. Wejście do budynku, jak również do bankomatu po przebyciu 8 schodków: · wejście do budynku po lewej stronie; · przejście do bankomatu po prawej stronie · po obu stronach schodków usytuowane są barierki. · wejście na salę obsługi klienta prowadzi przez korytarz; · stanowiska obsługi klienta znajdują się po prawej stronie wejścia na salę, przystosowane są dla osób na wózku (78 cm- wysokość biurek). · stanowisko kasowe (na wprost wyjścia z korytarza na salę obsługi klienta) jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku (100 cm- wysokość lady) · toaleta - dojście z sali obsługi klienta, drugie drzwi po lewej stronie sali; · Do budynku banku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Możliwość parkowania przed budynkiem banku |
Punkt Kasowy Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3 05-190 Nasielsk |
Do budynku prowadzi wejście od strony ulicy Elektronowej. Przed wejściem znajdują się dwa stopnie schodków, oznaczone żółtą farbą. Również początek i koniec podjazdu dla osób na wózku oznaczony jest żółtą farbą. Bez barier architektonicznych, podjazd dla osób na wózku Parking w najbliższym otoczeniu Możliwość wejścia z psem asystującym |
- Skargi na brak dostępności
Masz prawo złożyć skargę na brak dostępności produktu lub usługi, którą świadczymy.
W skardze umieść informacje:
- Twoje imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu. Możesz podać sposób, w jaki mamy się z Tobą kontaktować. Jeśli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub poczty elektronicznej,
- wskaż produkt lub usługę, których dotyczy skarga,
- wskaż wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez bank.
Jeśli skarga nie będzie spełniała wskazanych przez nas wymogów lub złoży ją osoba, która nie jest konsumentem Banku Spółdzielczego w Nasielsku, nie rozpatrzymy skargi.
Skargę możesz złożyć:
- w dowolnej placówce banku, na piśmie lub ustnie do protokołu,
- telefonicznie przez Call Center, na numer telefonu podany na stronie internetowej
- listownie na adres dowolnej placówki banku,
- przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-41818-79973-WWRTC-19,
- e-mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Odpowiedź na skargę:
- Odpowiadamy na skargę dotyczącą braku dostępności świadczonych przez nas produktów i usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy nie możemy rozpatrzyć skargi
i odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni kalendarzowych, wydłużamy ten czas do 60 dni kalendarzowych. - Jeśli nie możemy odpowiedzieć na skargę w terminie określonym w ust. 1, wówczas
w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi: - wyjaśniamy przyczynę opóźnienia;
- podajemy przewidywany termin odpowiedzi na skargę, który nie może być dłuższy niż wskazany w ust. 2.
- Wskazane w ust. 3 wyjaśnienia przekażemy w formie:
- pisemnej lub
- e-mailem (jeśli jako formę otrzymania odpowiedzi na skargę wskażesz odpowiedź drogą e-mailową).
- Aby zachować terminy odpowiedzi na skargę (ust. 1 i 2), wystarczy, że odpowiemy przed upływem tych terminów. W przypadku odpowiedzi na piśmie wystarczające jest nadanie jej w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe. - Odpowiadamy na skargę:
1) listem poleconym na adres wskazany w skardze lub przez skrzynkę elektroniczną
(z zastrzeżeniem pkt 2) poniżej);
2) e-mailem w formie podpisanego elektronicznie pliku pdf, zaszyfrowanego hasłem. Hasło do odczytania lub odsłuchania odpowiedzi wysyłamy na numer telefonu, podany
w formularzu skargi.
Gdy nie zgadzasz się ze stanowiskiem w odpowiedzi na skargę, możesz:
- odwołać się do Prezesa Zarządu Banku Spółdzielczego w Nasielsku.; Poinformujemy Cię o sposobie i terminie wniesienia tego odwołania;
- złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON (adres siedziby: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa) o tym, że nasz produkt albo usługa nie spełnia wymagań dostępności (o zawiadomieniu mowa w art. 67 ustawy o dostępności). Z tym, że zawiadomienie to możesz złożyć niezależnie od skargi na brak dostępności składanej do banku.
- Dostępność kart płatniczych
- Stan dostępności kart płatniczych
Nasze karty płatnicze posiadają ułatwienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z karty:
- embos to wypukły numer na karcie, który możesz wyraźnie wyczuć dotykiem. Dotyczy to kart kredytowych.
- na krótszym boku karty znajduje się wcięcie, które pokazuje, jak używać karty
w terminalach i bankomatach.