Witamy w Banku Spółdzielczym w Nasielsku...

Obowiązki beneficjenta subwencji w ramach PFR

Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR

 

Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego
      lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
      lub
    • Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

lub

    • Oświadczenie.

Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia znajdują się poniżej:

Wzór pełnomocnictwa

Wzór oświadczenia

Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przez Fundusz Umowy.

W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.

Z poważaniem

Bank Spółdzielczy w Nasielsku